niedziela, 7 grudnia 2014

Witamy ^^



Cześć ^^
Nazywam się Julia i mam 13 lat :)
Mieszkam na Pomorzu i chodzę do klasy 1 gimnazjum.
Będę robiła szablony, nagłówki, sygnatury, itd. Mam nadzieję, że spodobają wam się moje prace ^^
Grafiką zajmuję się około rok, ale zaczęła jakoś 'wyglądać' niedawno, bo dopiero pod koniec czerwca.
Jestem bardzo szczęśliwa, że mogę pracować na blogu z tak utalentowaną osobą jak Nina.

Czołem?
Z tej strony Nina. Jest mi bardzo miło, że mogę pracować właśnie z Julią. Jest ona wspaniałą osobą. Jestem szczęśliwa, że jest ona moją Przyjaciółką. No więc może coś o mnie? No tak, też mam na imię Julia. Mam 13 lat i chodzę do 1 gimnazjum. Grafiką zajmuję się już Półtorej roku albo nawet 2 lata? Nie wiem, nie interesuje mnie to zbytnio. Robię to co kocham <3  Mieszkam na śląsku. I będę "tworzyć" szablony, nagłówki, banery i wiele wiele innych. Mam nadzieje, że się czegoś nauczę od Julci <3 ^^



Pozdrawiamy:

Nina i Julcia ;*

5 komentarzy:

  1. Gratuluję bloga. Już dodaje się do obserwowanych, po przeczytaniu natychmiastowo mi się spodobało ;)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Moje kochane dziewczynki wracają do grafiki, bardzo się cieszę! Nie mogę się doczekać Waszych pierwszych prac, obie jesteście mega utalentowane. Myślę, że będą to najprawdziwsze dzieła. Czekam, aż stworzycie zakładki, być może nawet coś zamówię lub kogoś do tego namówię :3

    Pozdrawiam i życzę miłej współpracy skarby ♥
    Wasza Alexi x

    OdpowiedzUsuń
  3. Och, moje słonka. Gratuluję pomysłu, i tak się cieszę, że będziecie robic razem prace ^.^
    na pewno coś zamówię, i nawet wiem co ;>
    kocham Was <333

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie możemy się doczekać ;*
      My też kochamy <3

      Usuń