wtorek, 23 grudnia 2014

Odchodzę?

Witajcie.
Tak, blog powstał niedawno, a ja już odchodzę.
Stworzyłam bloga, włożyłam w niego całe swoje serce. A teraz zostawiam dziewczyny same.
Ale prawda jest taka, że czuję się.. taka.. nie doceniona. Do niedawna uważałam, że moja grafika jest dobra. Ale przecież się myliłam. Wy wszyscy, którzy czytacie tego bloga.. widać, że nie uważacie, żeby moja grafika w jakikolwiek sposób była dobra. Widać to po wszystkim. Nawet po zamówieniach. Wszystko "Nina, Nina, Nina".
Łał, było do mnie jedno zamówienie. Nie no, cud.
Ktokolwiek stwierdził, że mogę coś zrobić dobrze. Ale pewnie i tak zaraz to zamówienie przeszłoby na Ninę, bo przecież tylko ona (i Marta) ma tutaj talent.
Więc dodam jeszcze jedną notkę. Przygotowałam już prace i chcę to dokończyć.
Dodam to jedno zamówienie. Ale wy i tak stwierdzicie, że jest beznadziejne.
Także.. zobaczycie jeszcze jeden mój wpis. Nie powiem kiedy dokładnie, bo potrzebuję czasu.
Przepraszam, jeśli komuś jest smutno (ta, wiem, dobry żart).
Więc.. prawie ŻEGNAJCIE!
Wasza (kiedyś) Julia, która myślała, że ktoś może ją docenić.

16 komentarzy:

  1. Jeju...gdy oglądałam twoje prace to..szczerze? One mi się najbardziej podobały Julia i nie wiem dlaczego jesteś niedoceniana a uwierz mi jestem bardzo szczera. Ty chyba jako jedyna (bez obrazy proszę bo inne graficzki też tu są dobre) dodajesz stocki, tylko nad napisami trzeba popracować ale chyba praca jest po to żeby dążyć do perfekcji a nie urodzimy się z perfekcją. Patrząc na inne prace ty dodajesz stocki,podoba mi się jak jest dużo tekstur ale jednam jakieś stocki muszą być bo milion tekstur modelka i napis nie zadowalają oczu. Nie odchodź, spójrz na to z innej perspektywy. Nie musisz robić dla zamówień, rób propozycję.Ludzie powinni Cię docenić bo twoja grafika naprawdę jest dobra. Na jakim programie tworzysz? Mogłybyśmy stworzyć coś razem. Nie poddawaj się i nie wierz w to że twoja grafika jest zła bo taka nie jest :D
    Pozdrawiam~
    Nicky~

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nareszcie ktoś zrozumiał, żę ja się do tego nie nadaje :D

      Usuń
  2. I powiedz mi czy odchodzisz bo chciałabym zamówić szablon jeśli robisz. Potrzebuję na bloga :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie tu jestem, dopóki nie dodam ostatniej notki :)

      Usuń
  3. Powiem tak - moje zdanie pewnie i tak jakoś się echem nie odbije, bo odezwała się ta coś się pół roku temu wzięła i pobrała Gimpa, a potem ją Duch Święty (oj pożal się Boże :D) natchnął. Co za religijny komentarz z tego jest... No nieważne.
    Ty masz zamówienie... A ja tego zamówienia nie mam. Ty w ciągu jednego dnia (Witajcie) miałaś ponad 40 wyświetleń, ja w ciągu dwóch di nie mam nawet dwudziestu (dalej, jeszcze tylko 2, dobijemy =))
    Pewnie zauważyłaś, że typem człowieka, który lubi głaskać po główce ie jestem, więc no... Świetne stock'i, chciałabym umieć je tak wtapiać (nie no, kiedyś się uda) i w ogóle uważam, że twoje prace są super, ale... (bo ja zawsze mam ale) używasz jednej czcionki w czarnym kolorze - radziłabym się pobawić - wtedy byłoby dużo, dużo lepiej, bo efekt byłby bardziej spójny (powiedział ktoś kto nie umie nawet dodać gradientu =D) W sumie moje zdanie jest warte tyle ile dwa grosze, bo jak mówiłam - moje grafiki to pożałuj Boże (przyznać się - komu pękł ekran xd), ale grafiki są świetne.
    CSS dla przykładu jest boski (nie, nikt ie widział że zawsze dodaję za mały padding, shh... Uznajmy, że się znam [jak łysy na szczotkach]). Estetyczny. Moim zdaniem po prostu się wyrobisz - widziałaś Szablony na Wesoło za czasów kiedy była tam tylko Dodo? Obejrzyj sobie jej pierwsze praca i te obecne - żaden majster z nieba nie spadł.
    Także, kochana, zamiast narzekać szkól się, zrób osbie przerwę, napij herbatki (nie zwiem , zrób sobie maseczkę z jajka czy coś) a potem wróć w wielkim stylu =)
    Nie zapominaj (ach, cytujmy Edisona) - sukces to tylko jeden procent aspiracji (talentu) i dziewięćdziesiąt dziewięć procent perspiracji (ciężkiej pracy), ale talent niewątpliwie masz =)

    OdpowiedzUsuń
  4. Święte słowa ja wezmę ta maseczkę😁 lagusiak twoje prace nie są złe na tej szabloniarni nie ma takich prac a przecież cały czas się uczymy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj uczymy się, uczymy =)
      Szczerze to uważam, że jak na pół roku nauki (no dobra, może niecałe) moje praca są całkiem niezłe (#achtaskromosc xd)
      Myślałam, że dołączyłaś, a ja nie zobaczyłam (uczymy =) Chodź się uczyć z nami)

      Usuń
  5. Dobrze będę się uczyć,ale grafikę to ja mam nędzną xDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wymyśliła -.-
      Nie wiem jaką masz garfikę, ale... Na pewno lepszą niż większość moich przyjaciółek, które uparcie twierdzą, że są świetniymi graficzkami (używając Paint i zero CSS i HTML)

      Usuń
  6. I tak twoje pracę są dobre jak i Juli i Niny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie przesadzajmy =) Ale nie są złe. Skromna jestem, wiem :* Ucz się z nami

      Usuń
    2. Jak mam się z wami uczyć? ;o xDD

      Usuń
  7. Ja się wstydzę nawet tego xDD ----> http://4.bp.blogspot.com/-x49VXJ5Q1j8/VJh2kCsxuJI/AAAAAAAAFzQ/YPj0xX4Maek/s1600/kjhddhjf.jpg

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Śliczny <3 Wymazałaś jej trochę włosów ale i tak śliczny <3
      Teraz paczaj - jest taka zakłądka 'nabór'. Przeczytaj tajną wiadomość - dalej to ona Cię poprowadzi... Ucz się z nami.

      Usuń