niedziela, 21 grudnia 2014

[8-12] Some infinitives are bigger than other one

Mam na imię Marta i chodzę na pierwszej klasy gimnazjum językowego. Uczę się francuskiego, ale to po angielsku mam część lekcji.
Grafiką interesuję się od pół roku, kodami około 2-3 miesięcy, więc nie bądźcie dla mnie bardzo surowi, bo się bardzo mocno staram.
Na dziś przygotowałam 1 szablon i 3 nagłówki + 1 z szablonu


Pobierz





Uwaga! Do każdego gadżetu jest osobny kod, nie polecam dodawać więcej gadżetów niż pobrało się razem z szablonem.

 Nagłówki


Pobierz





Pobierz




Pobierz


Pobierz


3 komentarze:

  1. Śliczne, nie dość że pięknie piszesz? Musisz być tak utalentowana i robić te nieziemskie grafiki?
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham <3 Boskie *.* Nie to co moje :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Lagusiak? :O Jak ja dawno o Tobie nie słyszałam ;o Ciekawe czy mnie jeszcze pamiętasz. Dawniej Cande Blanco lub po prostu Alexi :) Cieszę się, że będziesz robiła tu grafikę, widać, że się na tym znasz. Życzę powodzenia :33

    OdpowiedzUsuń