piątek, 12 grudnia 2014

[5-7] The Heart Wants What It Wants

* Julcia D. * 12.12.14 * 18:38 * Muzyka *

No hej ^^ Taka głupia Julia dodaje swój post z beznadziejną grafiką. (I teraz wielkie hura od was :D) Wiem, że nie jestem jakąś tak wybitną grafistką. Wiem, że daleko mi do bycia dobrą. Ale kocham to co robię i mam nadzieję, że przez doświadczenie się czegoś nauczę ^^ Dzisiaj dostaniecie ode mnie dwie beznadziejne tapety i tło na Facebooka. Miała być też sygnatura i szablon, ale to w następnej notce, bo miałam mało czasu. Jeśli coś pobierzecie (w co wątpię) byłby miło, gdybyście dodali się do obserwatorów ^^
Dobra, lepiej nie będę przedłużała xd

Tapety:

Tą tapetę robiłam już jakieś 2-3 miesiące temu, ale od tego czasu ciągle jest ona u mnie numerem 1. Mam ją ustawione u siebie i tylko od czasu do czasu zmieniam, jednak zawsze do niej wracam.
Właściwie tapeta mi się nawet podoba. Podpis jest mało widoczny, więc raczej nie będzie wam zawalał pulpitu xd



Tą tapetę z kolei zrobiłam w poniedziałek. Szczerze to to ona też bardzo mi się podoba. Szczerze to największy problem był ze znalezieniem odpowiedniego cytatu, ale chciałam, żeby to było coś motywującego do działania (a to przy okazji przyniosło mi pomysł na następną tapetę). Mam nadzieję, że się wam spodoba ;)

Podgląd/Pobierz

Tło na fb:



To tło robiłam 3-4 miesiące temu. Nie jest jakieś ładne. Szczerze nie bardzo mi się podoba, ale większość mojego czasu nad notką zabrał szablon i nie miałam czasu. Mam nadzieję, że to wystarczy. Przepraszam za podpis, ale robiłam to typowo na fb i podpisałam się nazwą mojej strony ;) Mam nadzieję, że to wam nie przeszkadza ^^

Podgląd/Pobierz

I to wszystko. Przepraszam, że musieliście na to patrzeć.

Julcia D.

3 komentarze:

  1. Tło jest piękne *,*
    Genialne, i w ogóle. I bardzo ładnie robisz grafikę, nie gadaj!
    Czekam na szablony i coś zamówię ;*
    kocham <33

    OdpowiedzUsuń
  2. AAA boskie <3
    Pobieram moje Kochanie <3
    I masz przestać mówić, że to nie jest ładne <3
    To jest Zajebiste *.*
    Widzisz? Cathy skomentowała. U mnie nie bo nie da się opisać tego dziadostwa <3
    Do cienią cię spokojnie <3

    Kocham cię wiesz?

    Jesteś MOJAAA :***

    Nina ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Daj na priv. zdj z tła, proszę. Nie mg ich znaleźć...
    Co do grafiki - są ładne. Ale tak jak mówisz - ćwicz, ćwicz i będzie bosko.

    OdpowiedzUsuń