poniedziałek, 27 kwietnia 2015

Pożegnanie

Witam i o humor pytam! :)
A tak serio, to raczej nie jest dobry moment na bycie tak wesołkowatym ;/ Istnieje słowo wesołkowatym? Dobra, mniejsza. Mamy z Niną dla jednych dobrą, ale dla większości złą wiadomość. Otóż Crazy Graphics oficjalnie zostaje zamknięte. Powód? Wiele ich jest. Ale nie przejmujcie się, razem z Niną zakładamy nowego bloga. Takiego, jakim ten miał być na początku. Ja i Nina, nikt więcej. Przepraszam bardzo dziewczyny, ale prawda jest taka, że od początku tu się nie układało. A teraz to jest straszne. Bez urazy, ale współpraca z dziewczynami - moim zdaniem - nie była dobrym pomysłem. Po prostu osoby z tak innymi ideami na bloga nie mogą razem go prowadzić. Przykro mi dziewczyny, przepraszam też, że o niczym nie wiedziałyście. Ale musicie się z tym pogodzić :) Oddaję głos Julce xd Jej część będzie mądrzejsza, mogliście od razu tam przejść xd
Do zobaczenia na nowym blogu (link niżej) ;)
xx
Kelsey, Julia, czy jak kto woli (na nowym blogu Hope ;))

Hej, witajcie....
Bo wiecie "The future starts today, not tomorrow." Bo wiecie, trzeba kiedyś zamknąć poprzedni rozdział i iść do przodu. Nie wiem czy rozumiecie co chcę wam przekazać. Ale mniejsza. Więc jak Julka wam już wcześniej wspomniała to koniec Crazy Graphics... Jest mi bardzo przykro z tego powodu, ale stało się. Nic nie dzieje się bez powodu. Ten blog dla mnie sensu nie miał, może drugi będzie lepszy. Jeszcze raz przepraszam dziewczyny, bardzo mi przykro, że dowiaduje cie się o tym właśnie teraz. Trudno się mówi. To chyba na tyle z mojej strony. Zapraszam was na bloga <klik>


                                                                     Pozdrawiamy i całujemy:
                                                                                   Julka&Julka

5 komentarzy:

  1. Tak, istnieje słowo 'wesołkowaty'. Mam tylko prośbę i pytanie;
    1) Nie usuwajcie tego bloga do 28 czerwca, to mój szóstkowy projekt z informatyki
    2) Co z zamówieniami?
    Trudno. Bywa.

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że to koniec Crazy Graphics. Z jednej strony mi troche smutno, a z drugiej ogropmnie wesoło, teraz będę mogła skończyć z towarzystwem blogera od oppwoadaniań i zacząć od nowa w świecie grafików, chodzi o to, że np: wy nie znacie tal dużej ilości grafików, co blogerów piszących i na odwrót, ja jestem właśnie pośrodku tej lini, więc muszę zdecydować grafika, a opowiadania. Wybiersm grafikę i chyba dołączę do pand.
    Teraz idę zajrzeć na waszego nowego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przykro ze odchodzicie lecz dobrze że jest nowy blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Straszliwie przykro, że odchodzicie ale co z zamówieniami?

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi przykro, że to koniec tego bloga... Lubiłam na niego zaglądac i podziwiac nowe prace, patrzec na szablony i miec ''zaszczyt'' je pobierac lub po prostu zobaczyc, że wykonano dla mnie cudowną tapetę...
    Ale skoro powstaje nowy blog, to chyba nie ma się czym smucic? Lecę tam i pooglądam sobie całą zawartosc + zapewniam, że będę stałą "czytelniczką" :))
    Besos ;*
    Patty

    OdpowiedzUsuń