środa, 8 kwietnia 2015

[62-65] Ready or Not

 *Hayden*08.04.2015*18.59* Muzyka*
Nazywam się Hania i chodzę do klasy 1 gimnazjum. Możecie mnie znać już z paru blogów i z tego co widziałam to dość dużo osób jest, które mogą wiedzieć kim jestem.
 Niby grafiką zajmuję się od około 2 lat, ale tego nie widać, bo tych 2 lat z grafiką nie można w ogóle tak nazwać. Powiedzmy że około 3-4 miesięcy temu zaczęłam naprawdę się nią zajmować , jednak jak każdy cały czas się uczę. Chyba jako jedyna zaczynałam od photoshopa, a potem przeszłam na inne programy.
Poza grafiką uwielbiam dużo mówić, więc wszytki myśli, nawet najmniej powiązane z tematem przelewam teraz na ten post, poza tym kocham śpiew i ogólnie muzykę, jest to całe moje życie od zawsze kochałam śpiewać i tańczyć.
Rozpisałam się i  znając życie  zanudziłam  was prawda ? Teraz przejdźmy do sedna dzisiaj przygotowałam dla was tapetę, nagłówek i 2 sygnaturki.

Sygnatury
http://funkyimg.com/i/VAzB.png
http://funkyimg.com/i/VKiD.png

Tapety
http://s10.ifotos.pl/img/2png_weneerq.png

Nagłówki
http://funkyimg.com/i/VKiF.png


Tak prezentuje się  mój pierwszy post tutaj, czyli skorpenie mam nadzieję, że mi to wybaczycie. 
Osobiście jakoś nie jestem zadowolona z tych pac jedynie 2 z sygnaturek mi się podoba, a reszta no nie zbyt. Nadal mam wątpliwości czy na 100% chcę tutaj być, bo nie wiem co z moim własnym bogiem graficznym i czy będę miała tyle czasu by zdążyć zrobić na niego prace, a do tego dochodzą inne blogi i szkoła, ale z drugiej strony chyba wolę być na blogu gdzie mają taką cudowną i utalentowaną ekipę, a na swój zawsze mogę wrócić, więc teraz tak myślę, że na 100% chcę przejść staż i zostać na stałe, więc jeszcze dużo pracy.
Pozdrawiam
Hayden

2 komentarze:

  1. Po pierwsze... Po pierwsze podaj swoje gg ^^ No ja wiem, że powinnam się o pracach wypowiadać, ale... Pff, to tak nie działa.
    Z pierwszej sygnaturki podoba mi się tło i napis, ale postać... Przywiążę do stołu i będę bić, z boku jest źle wytarta (tak, nawet maluśką ścianę zauważę...) i jakoś mi nie pasuje. Ale o gustach się nie dyskutuje.
    Druga mi się podoba acz ma trcohę za mocną a mój gust koloryzjację, trochę zbyt jasną...
    Nagłówki mi się podobają. Ari mogłaby być lepiej wtopiona, a sowa mniej. Z kolei postać w drugim... Czy ty jej ucięłaś głowę? #patrzamgroźnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje gg-52122683
      Nie nie ucięłam jej głowy, wydaje się bo ma jakiś dziwny wianek poprawka on jest za duży na wianek, dziwny wieniec na głowie.

      Usuń