wtorek, 21 kwietnia 2015

[66-71] Mes amies pour la vie!

*Lagusiak**18.35**21.04.2015**Muzyka*

Wracam, wracam! <świerszcz><świerszcz> Tym razem mam 1 szablon wolny, 3 zamówienia i 2 nagłówki. Mam też nagłówek do szablonu na zamówienie, ale nie zdążyłam go jeszcze zrobić... A dodać wypada. Ale spokojnie, dodam kiedy tylko będzie możliwość. APELUJĘ O DODANIE BUTTONÓW!

Wolny

Pobierz
Taki sobie, prosty. Różowy, moim zdaniem taki leciutki, stworzony na podstawie nagłówka Hayden (Blanche) i co jeszcze... Mi się akurat podoba ^^
Zamówienia

Pobierz
Coś jest nie tak z czcionką. I co więcej - zauważyłam dopiero jak robiłam podgląd (z pół godziny przy dodaniem notki). Jest kryptotęcza, wiii! Ogólnie dałabym mu 4, może 4+... Ogólnie taki bardzo DIY.

Pobierz
Tak, wiem, że jest tylko Ruggero i Mechi, ale nie mogłam zrobić tego z większą ilością osób. Jeśli nie podoba Ci się nagłówek albo to, że gadżety są przechylone to powiedz, ja poprawię. Tylko daj znać ^^

Pobierz
Robiłam ten CSS trzy dni... A efekt taki o. Jak trzy godzinki... Karty są śliczne ^^ Koffam je. Bardzo mi się podobają.

Nagłówki




7 komentarzy:

  1. Śliczny!
    Dziękuję!



    ^^Soph^^
    Dawna MECHI♥♡♥♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko... Mam uwagę co do czcionki... Jest taka... Nudna? Mogłabyś... Tak... No wiesz... Dać jakąś bardziej... Szaloną?
      Tsa... I to moje uzależnienie od trzy kropków...
      Kocham ♡



      ^^Soph^^

      Usuń
    2. A jeszcze wybrałam takie bardziej ozdobne, ale nieprzesadzone... Okey, w następnej notce zrobię (bo muszę zrobić jeszcze raz nagłówek, to tak w trzy sekundy nie zrobię ^^)

      Usuń
  2. Piękne prace. Jedyne czego się przyczepię to podpis, według mnie powinien by słabo widoczny, jednak to kwestia gustu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam pytanie jakiej wartści użyłaś, aby przechylić gadżety?

      Usuń
    2. transform:rotate(-45deg);

      Usuń