wtorek, 3 lutego 2015

[39-40] - Love will remember

* Julcia D. * 03.02.15 * 16:51 * Muzyka *



Hejoszki! ;)
To znowu ta nieutalenotowana Julia :D
Dzisiaj mam  dla was dwa zamówienia. Tak długo czekaliście i jeszcze tak mało :( Wiem, że zawaliłam :/
Dobra, to ja nie będę przynudzała, przejdę do części graficznej ^^

Zamówienia:

Szablon dla Fran Cauviglia



W sumie nie wiem co o tym powiedzieć..
Ujdzie? :D

Pobierz

Nagłówek dla Ludmiły Pasquarelli



Napis = dno :(
Jeśli chcesz, mogę zmienić napis :)
Napisz a to zrobię ;)

Pobierz

I.. to tyle.
Wiem, wiem mało prac :/
Ostatnio na nic nie mam czasu :c
Ale mam ferie!
Teraz mam czas, ogarnę moje blogi i zajmę się grafiką na poważnie ;)
Zapraszam do składania zamówień u mnie ;)
Nie mam żadnego :(
Do następnej notki (którą tym razem dodam szybciej ;d)

EDIT:
Lagusiak pomyślnie przeszła staż :)
Gratulujemy, Marta na stałe została przyjęta ;D
(Przepraszam, że tak późno, staż skończył się dawno i chyba wszyscy wiedzieli, że przeszła, ale trzeba było to oficjalnie potwierdzić)

xoxo
J.

9 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Więc szablon genialny...
      Tak jak mowilam...kolorki. Ale zapomnijmy ;D
      Lekko podcięte postacie :/ ale to jeszcze nie katastrofa.
      Nagłówek Genialny *-*
      A ja musze leciec pisac prolog :*
      Moge sb tu reklame zrb xd
      http://we-exist-so-remember-us.blogspot.com

      Usuń
  2. Dziękuję za szablon <333
    Jest cudowny *-*

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham Cię!
    Kocham Cię!
    Kocham Cię!
    Bardzo Ci dziękuje za nagłówek♥
    Jest boski już niedługo znajdzie się na blogu!
    Jest boska jeszcze raz dziękuje♥♥♥!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Julia, tak trochę głupio pytać ale czy mogłabyś zajrzeć na mojego bloga i zobaczyć czy wszystko dobrze zrobiłam? (chciałabym mieć pewność c:)
      Jakby co masz tu link:
      http://cafe-paris-ff.blogspot.com/

      Usuń
  4. Jestem, jestem z nową nazwą ale jestem! :D
    Śliczne pracę^^
    W szablonie nagłówek troszkę nie pasuje kolorystycznie ale mimo to jest ładny :)
    Sukcesów życzę! ♥
    /była ♥Pani Tomlinson♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie ładne nagłówki! Dawno nie byłam na żadnym blogu wykonującym nagłówki na zamówienie, a zawsze się tu miło spędza czas ;) I bardzo doceniam taką działalność, w końcu sama niegdyś z takiej "oferty" skorzystałam :)

    Pozdrawiam!
    Zapraszam: http://konie-filmy-ksiazki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Sliczne prace i niepleć głupot.
    Oczywiście coś.ostatnio mnie "natchnęło" i wszystkich grafików pytam W jak proegramie tworzą grafikę. A ty gdzje ją tworzysz ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazwyczaj w Photoshopie, czasem w gimpie, jednak teraz to już rzadkość. Chociaż nie do końca zrozumiałam Ps'a sądzę, że to najlepszy program i tylko tam mi coś wychodzi :D

      Usuń