sobota, 28 lutego 2015

[41 -48] Kawaii!

*28.02.15**20.22**Lagusiak**Muzyka



Dobra, wszyscy wiemy już że jestem leniem... Dzisiaj mam dla Was ''aż'' 1 zamówienie, 2 szablony zamknięte wolne, 1 szablon otwarty wolny, 3 nagłówki.

Nagłówki:


Jeden z tych nagłówków, które miały nigdy nie powstać, bo jestem przeciwko depresyjnym cytatom, nagłówkom, filmom, zdjęciom i ogólnie wszystkiemu co kłóci się z radością. No ale wyszedł bardzo dobrze... I jestem zadowolona :)




Tak, stanowczo bardzo kawaii - urocza dziewczyna, makaroniki i jakiś taki brzoskiwiniowo-grapefruitowy kolor, motyw cukierków i tak dalej. MY CANDY DREAMS!


Mój faworyt, jest śliczny :) Ogólnie bardzo lubię postaci z bronią... Jakieś stock'i, które są wtopione tak o ale i tak moim zdaniem przyzwoicie wygląda.

Szablony z układem zamkniętym


Z czego jestem dumna? Z kryptotęczy (każda strona ma własne ustawienia) - ustawienie jej kosztowało mnie jakieś 10 min oglądania filmu, jakieś 5 minut zanim informacja wchłonęła się w mózg i potem jeszcze dziesięć minut samego programowania tych stron :)



Zakochałam się w tym szablonie ^^ Jeśli jest jakiś gadżet HTML (1 już jest) to ustawi się on jako bąbelek po lewej stronie ekranu. Efekt kart wchodzi od góry, moim zdaniem naprawdę ładnie to wygląda...


Szablon z układem otwartym


Bardzo słodki szablon, ten box-shadow miał imitować watę cukrową... HTML też ustawia się jako bąbelki (w prawym górnym rogu).

Zamówienie


I długo wyczekiwane zamówienie dla Szerlotki. Violetta do której ostatnio czuję wstręt... No cóż, nie jest zbyt idealny, są strony kółka, ale nie mogłam usunąć tytułu kart i tak to się skończyło. Nie zaliczyłabym go do udanych, ale... Nie mogłam się zmusić żeby zrobić go po raz drugi.

Mam do Was jeszcze jedną prośbę - dodawajcie buttony, naprawdę miło jeśli ktoś szanuje naszą pracę.

3 komentarze:

  1. Śliczne prace.Najbardziej spodobał mi się szablon z kryptotęczą, choć nadal nie do końca rozumiem o co w tej krypto tęczy chodzi szukałam w internecie i nigdzie nie ma o tym wzmianki mogłabyś mi wytłumaczyć o co chodzi ? (tak wiem jestem dość tępa i kompletnie nie wiem co to css)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kryptotęcza jest wtedy kiedy każda karta(etykieta) ma własne ustawienie ^^

      Usuń