poniedziałek, 19 stycznia 2015

[20-38] Speed Limit

* Katie Verminguez *09.01.2015 * 20:00 *Speed Limit *


Hej. Jestem Katie i mam 15 lat.
Trafiłam tu dzięki mojej przyjaciółce uczennicy Ninie, która z chęcią przyjęła mnie na tego bloga.
Bahahahahahahaha nie muszę mieć okresu próbnego (ciii...nikomu ani słówka)
Myślę że spodobają się wam moje szablony i grafika.
Tworzę tak na serio od roku, ale grafiką zajmowałam się jeszcze za czasów Stardoll, gdzie tworzyłam nagłówki rysując w gimpie.
Korzystam z PS.
Zapraszam do części graficznej.



































 




Wiem wiem...tylko jeden szablon...ale nie miałam pomysłu.Przyjmuję zamówienia :D


Katie Verminguez

5 komentarzy:

  1. <3 Nie musisz pisać, że przyjmiesz -t u jest zakładka, więc... Ślicznie. Wiesz jaka mnie tragedia spotkała? Brakowało mi jednego stempelka do darmowej zapienkanki i moja genialna babcia mi wyrzuciła kartkę i mam ochotę udusić... Ale prace śliczne, jeden nagłówek mi się tylko nie czyta :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak już dowiedziałam się o tym blogu to każdą notkę komentować będę : D
    Tak więc:
    -Nagłówki są piękne ♥ najpiękniejszy z Laurą i Rossem ^^
    -Szablon... CHYBA POBIORĘ XDD Jest śliczny serio i do tego układ zamknięty *-* Przez tego bloga chyba zacznę pisać nowe opowiadanie żeby wykorzystać te śliczne szablny jakie tu do tej pory zobaczyłam xdd :D
    -Sygnaturki są the best :3 Nie wiem która ładniejsza ale chyba ta zielona ;D
    -Ikonki, no po prostu cud miód ^.^ Piękne są wszystkie *_____*
    No tak więc witaj wśród tych których będę tu nawiedzać i dręczyć komentarzami xD serio mówię...
    Co by tu jeszcze... LAGUŚKA DALEJ MAM FOCHA ZA NIEPOWIADOMIENIE O BLOGU Z GRAFIKĄ. PFFF JAK MOGŁAŚ. MNIE? MNIE? NO W GŁOWIE SIĘ NIE MIEŚCI!!
    Tak więc, po tym jakże długim komentarzu, oddalam się :)Powodzenia! :p

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie śliczne prace *__*
    Najbardziej urzekły mnie pierwszy i przedostatni nagłówek <3
    W jakim programie tworzysz ?

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne <3 Złożyłam zamówienie ;3

    OdpowiedzUsuń